Monday 25 February 2013

Yakinlah wahai hati ♥

Mungkin yang pergi itu cinta, tapi yang akan datang nanti jodoh..
Mungkin hari ini kita kehilangan orang yang kita sayang, tapi nanti akan datang seseorang yang menyayangi kita..
Janji Allah itu pasti

Inilah yang aku selalu fikirkan tuk positifkan fikiran dan tenangkan hati yang resah-gelisah.

Tapi, itu bukanlah bermakna aku nak sangat cari pengganti secepatnya. Jauh sekali. Aku cuma nak besarkan anak-anak aku sebaiknya dan fokus pada diri-sendiri juga berbakti pada mak.

Aku tak mahu pandang ke belakang lagi.
Semalam hanyalah kenangan, walaupun aku tahu mustahil bagi aku lupakan semua kenangan itu kecuali ingatan aku Allah tarik semula atau aku sendiri pergi menghadap-Nya...

Selagi hayat dikandung badan, aku akan terus berusaha tuk membesarkan dan mendidik anak-anak aku. Biar susah, biar payah, aku akan tetap berusaha demi anak-anak.

Yakinlah wahai hati ♥, pasti ada hikmah di sebalik-Nya.

Sent from my SweetBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.